Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Tuesday 29 May 2012

result (^__^)

Alhamdulillah Ya Allah..aku bersyukur kepadaMu..kuar result ari neh.. nak cakap pasal debar..
Allah aje yang taw..dup dap dup dap..laju je bergerak nyer...pagi2 lagi bgun terus tengok jam..
pukul 8 pagi..mak aihh..da kuar ke belum result neh?over excited pulak ak..padahal dalam hati neh ape la nasib aku lps neh then..sje try check guna message..terus dapat reply..Ya Allah suspen giler..
jantung buat hal lagi..bergerak laju sgt doerr tetiba boleh pulak message tuh cakap
"harap maaf..nombor ic anda tiada dalam pangkalan data kami"
nervous giler aku..3 kali aku check stilll dapat jawapan sama..
then..ak bertenang..buat tak taw aje..
rileks-rileks =.=
ak bwt  keje rumah..pastu makan..pastu tgk tv..pkul 1o pagi dah..terus capai notebook..
then on9 tnya check scara on9 macam mana..percubaan pertama talian masih tutup..
then..tunggu punya tunggu talian da dibuka !huh! macam tak percaya..aku hepi giler2 then terus tepon parents sambil berteriak macam org ta bape betol..hahahahahha..ta kisah lahh..dapat ucapan tahniah dri parents..paling bahagia dapat buat parents hepi =) Terima kasih Ya Rabb..
arineh senyum sampai ke telinga..
& semangat untuk capai 4 flat utk semester 3 dah ade..
Bantu aku Ya Allah utk terus genggam kejayaan yang diberkatiMu (=
sesungguhnya kejayaan ta akan datang bergolek tanpa usaha (+_+)

No comments:

Post a Comment