Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Saturday 6 October 2012

like chemical bond +_____*

peace be upon to you...  a lot thing happen..we  never know how strong we are until being strong is only the choices we have.. really don't know what to do ..just let time tentukan semuanyer.. thanks to mr double A sudi jadi telinga dengar masalah aku..still anggap aku masih lagi kawan dye.. bila aku tanyer brutal ker aku? selamba jer dye cakap "brutal apo gitu..ore brutal x jerikkk" huwarghhh.. ta kisah lahh nak nangis ponnmm.. mr double A memang suka ngenakk aku pommm.. tapi ta kisahh larhhh..terima segala kekurangan dan kelebihan seseorang tuh penting dalam persahabatan kan? ma selalu pesan kalau berkawan tuh jangan rapat sangat nanti bole jadi musuh...tapi cuma dye satu satunye kawan rapat yang aku adew..penuh persoalan di benak minda x dapat aku ungkapkan =.=

just the one thing i want u to know dear..sha tetap sayanggg tg sampai biler biler..terjadi aper sekali ponn..terluka macam mane sekali ponn..tak pernah terlintas di hati berfikir negatif tentangmu..tak pernah terlintas di hati utk mendiamkan diri seribu bahasaaaa...sengsara hidup aww dokk ku wat gnimm.....betapa sayang nye ore kowww tg hanya Allah yang taww.. betapa bermakna nyer tg dlm idop ore ALLAH jah tawww...

don't know what to say.. hati nehhh sayu giler.. sampai terbawak II ke mimpi.. mimpi ku pegang tangan ore and say something.. Ya Allah..sunggoh aku tak ingin benda nehh terjadi..Kau bukakanlah pintu hatiku dan pintu hatinya seluas luasnyer...




mungkin benar tatkala kita kehilangan barulah kita menyedari..mungkin benar saat kite terluka barulah kite mengerti..mungkin benar saat kite rasakan rindu terlalu dalam..barulah kite taw seberapa besar dan makna seseorang buat kitee.. wish you always smile and hoping Allah always bless you..u always bear in my mind ,friend =D

Take Care & Assalamualaikum (^____*)

No comments:

Post a Comment