Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Wednesday 18 June 2014

Done sem II

Assalamualaikum .. today . feeling lazy so much -_- maybe sebab semua orang dah post status kat fesbuk-- dah habes papeeer .. gonna be at home ... kelantan wait for me -_- hmmm.bla bla bla..jeles lettuwww.. memang pon ! .. i have two paper more to go :'(  waiting and stress like crazy,how i am gonna to face this paper ? i like you electronics but you doesn't like me.. kenapa susah sangat nak faham kau wahai electronics? modern physics and wave . dont know what to say. give up . pasrah aje laa. . takutnyaaa .. all in one .seriously, jealous tengok budak sebelah kiri dan kanan tak henti henti menulis.. and i just like blur one . . hmm okayss sekarang takyah fikir dah.move on asha! dah usaha tapi still tak dapat tackle jawapan nak buat macam mane kan.. sedang menunggu  25 haribulan ni. heee balik umahh . puasa sama sama dengan family :') miss them so much ..  okay mood study tolong datang  dan mohon electronics nie nak kawan dengan aku. aku sayang kau ketat ketat .tolong faham aku dan sayang aku yerr (; and one more thing i am so sad with some kind of people. . tak taw ape salah aku.. membenci tanpa salah ? okay just never care and be yourself ....
*jika ada yang membencimu,tidak perlulah kamu mengotorkan hatimu dengan memulangkan kebencian itu kepadanya.abaikan orang seperti itu* just keep move on asha.tabahkan hati.. biar dia hidup dalam dunia nya. yang penting apa apa pun aku buat.niat mesti betul.. :') kekuatan dan kelemahan itu datang dariMu ya Rabb.. kuatkan aku agar menjadi hambaMu yang sabar dalam apa jua keadaan ..






goodnite sayang sekalian. . move on. (:

No comments:

Post a Comment