Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Wednesday 9 March 2016

follow the flow

assalamualaikum buat yang menyinggah ke belog secara sengaja ataupun tidak ,semoga sentiasa dirahmatiNya, sedar tak sedar alhamdulillah sekarang aku dah last semester dalam pengajian untuk segulung ijazah ,moga dipermudahkan dilancarkan urusan oleh Yang Maha Esa. semoga aku terus kuat terus tabah melangkah ke hadapan dengan izinNya insyaAllah. Dugaan ranjau kehidupan tak dapat aku elak kerana manusia sentiasa diuji. Perjalanan hidup yang masih lagi kabur ,aku manusia biasa yang hanya mengikut langkah dan semoga setiap langkah aku diterangi cahaya yang setiap hamba kepada pencipta dambakan. sekarang boleh cakap kepala tengah berselirat,banyak benda fikir sampai kadang kadang badan ,otak penat tapi tidur tak lena. final year project yang takkan habis selagi tak habis semester hahaha dan rasa mental bila  asyik kena reject je result dengan supervisor,dengan sakit sampai berminggu minggu,kena tahan dalam wad bagai sebab infection,paperwork silat lagi ,koscem nanti boleh bayang dah kalut tu cemana sebab satu patah pun tak prepare! serabut dengan programming nya ,mathematica lagi taktau nak cakap cemana kalau Allah tak hantar beberapa orang yang sanggup susah payah tolong aku,taktau lah berserabut hidup aku tu tahap cipan kuasa berapa hahahaha. alhamdulillah lega sikit rasa pressure tu bila ada mereka yang ikhlas tolong,hmm lagi satu pressure nak tulis thesis takyah ceta lah tak sanggup nak ceta . ok nanti sambung lagi ya stalker sekalian ,aku nak tidur dah bye ;)

p/s : semoga kalian terus tabah dalam menempuhi liku liku kehidupan ;)

No comments:

Post a Comment