Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Saturday 9 June 2012

hepy moment =.=

Assalamualaikum ! neh aku nak story morry siket neh..minggu lepas minggu yang aku penat giler tapi aku hepy mula mula tuh memang aku ta sebilik ngn tengku..tapi kitorang tetap usha bilik kosong kat blok aku & blok dye..sebab aku memang ta leh duk blok jauh jauh ngn best fren forever aku neh..
hehhehe..penat aww ta? tanye orang neh..tnye orang uh..sume ta nak.. stress aa aku sebab tengku pon macam dah mereng ai uh pikir problem neh..

pikir punye pikir..last II aku ajak tengku pindah bilik aku..dekat siket ngn dewan kuliah tak kisah lar berkongsi katil pon asal aku ngn tengku hepy..then..malam tuh jugak aku angkut segala barang kat bilik dye bawak kat bilik aku..tukar cadar .. kemas balik rak buku aku ..almari aku sebab nak bagi space utk letak barang tengku..

nak dijadikan ceta.. =.=

esok uh roomate aku yg name adaa tanye tengku nak tukar bilik tak ngn dye ke tak? haha.. engat da xda harapan da ..then..petang tuh jgk aku n tengku tolong angkat barang adaa p bilik tengku so secara rasmi bertukar kunci..tengku pon kemas tempat sekali ag ..katil dye katil kat tempat ada haha..banyak kali mengemas..penat giler giler..na tercabut pinggang pon ade.. =.= tapi ta kisah la penat sekejap je..
yg penting aku hepy giler da sebilik ngn tengku..

lepas mengemas.. aku urut kaki tengku..then dye urut aku balik..haha.. roomate aku yg name tikah cakap so sweet aku ngn tengku..haha..bayangkan lah petang II aku ngn tengku turun padang training utk olahraga penat aihh..main pecut 1oo meter.. haha..bengkak abes segala urat kat badan..especially kaki neh.. mase nak solat ke ape ke..arghhh !!! seksanyer.. kena bergerak perlahan lahan..
hahaha..walau penat ak ta kisah asal aku dapat sebilik ngn tengku..that's what we call friendship 
ta sape akan taw kalau ta mengalaminye kan?

malam uh jugak abah call..walau handfon aku da sunyi sekarang..tapi at least aku ade parents yg sentiasa bersama aku ,aku sayang dyeowang sangat ,sesusah mana dyeowg cari rezeki utk kami adik beradik.. ma ngn abah ta pernah kenal erti penat lelah antar duit ngn aku neh sebab nak tgk aku berjaya..

aduhai ayah... ibu.. terima kasih engkaulah pelita dalam hatiku..
Ya Allah Ya Ghaffar..
tak kuasa lagi aku merangkai kata ini..
dan hanya permohonan dari lubuk hatiku yang penuh noda dan dosa
dengan rahmatMu yang meliputi segala sesuatu..
kasihanilah aku dan kedua ibu bapaku..
demi rahmatMu yang mendahului murkaMu..
daku bermohon..ampunilah dosa aku dan kedua orang tuaku..
Duhai zat yang selalu mendengarkan jeritan inilah daku yang merendahkan diri dihadapanMu 

No comments:

Post a Comment