Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Sunday 10 June 2012

ohsem =.=

 Hari yang menyakitkan hati..sangat II..aku teman tengku outing tadi..bukan main excited iron baju ..aku pakai jeans longgar ngn baju blaus panjang paras lutut ...kira sopan aa uh..tengku lak simple aje..tshirt ngn jeans..taun lepas dak2 matrik pahang steady aje ..bole pakai ape pon yg kite suka..
kira sporting dari matrik II lain..tup2 sampai kat gate depan..siva uh guard paling dak matrik ta suka..
menyampah giler.. straight na mampus ! siva uh cakap "ta bole pakai jeans..pi tukar "aisehman ! na marah rase.. pakcik bas rahmat alam da tinggal aku ngn tengku.. aku ngn tengku pon masuk balik ..
mujur blok dekat.. kalau blok A cam dulu haram aku na kuar.. ta larat aihh..bukan dekat makcik oihhhh...pastu balik bilik ..iron baju kurung.. ta kan nak kuar pakai blous pastu pakai trek
ta masuk langsung ! oh please ! =.= huh..muka hipokrit giler first outing berbaju kurung..! ohsem kan?
yes.. perempuan melayu terakhir *___+ then pi balik kat gate depan..siva uh cakap "ha..neh baru contoh senior yang baik " huh ! whateva aa.. muka stress giler ta senyum langsum jawab pon ta..
lantak aa.. hoh ! peraturan terlalu membebankan ! kalau na buat peraturan ketat II sampai tercekik pon bwt la awal II neh ade kes taun lepas ...kitowg pulak kena tempias nye..kalau ta pon bagitaw la kitowg yg senior neh tntg peraturan baru.. ta ade la terkial II pi tukar balik baju..kalau na buat alasan pelajar senior masuk seminggu lepas dak junior daftar ta munasabah.. at least bagitaw aaa..ok .fine ! jap agi marah reda la..marah itu api..walau aku jenis panas baran.. tapi ta la sampai aku tarik rambut siva uh sampai tercabut..biar botak ! senang kira =.=ok fine ! sekarang na ceta pasal outing.. oh yeah..masuk ec mall.. ade sale kt sane..huu..pompuan +__+ nafsu memg byk..na beli tuh na beli neh..hadoyaii.. lumrah !aku beli baju t-shirt sama ngn tengku.. hehe.. bff la katekan..hoho..
pastu teman tengku pi beli kasut sukan.. eh2 ..ade something aku buat sebaik saje sampai kuantan..
aku da buang jauh II hadiah yang dye penah bagi kat aku..yes..da hilang kenangan !.. orang macam dye memang patot aku buang jauh IItetiba message aku..ta faham betol..aku paling ta suka orang yang kejap datang..pastu pegi lama..pastu datang balik.. duk mesagge selama neh ta penah ber "aku " ko tetiba reply message aku guna bahasa "aku " "ko" wau!! hebat nye awak ! kasar bahase ! lol =.=
oke fine suka hati la.. ada aku kisah? kalau diri sendiri ta betol ta payah na mengomen orang la..
semoga aku ta jumpa lagi orang macam dye..arap2 laaa..=.=

ok.bye ! tengku ngn tikah ajak makan meggi..tadi da makan nasi ayam
tapi II lapar lagi..haha
kuat kan makan? ahh ! ta kisah laaa..
jadi diri sendiri...jangan hipokrit oh Yeah !!

(+___+)


No comments:

Post a Comment