Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Friday 3 August 2012

kalaulah life semudah Q=mc(delta T)

Assalamualaikum.. next week aku dah na exam mid sem untk semester 3..macam II dalam fikiran neh..& banyak benda terjadi dalam satu mase.. ta taw nak cakap macam mane..tapi aku dah belajar memaafkan dan mnx maaf..macam lecturer aku cakap kalau kite ta boleh maafkan seseorang..tu la diri kite..then memang aku akui hati aku kadang II keras..tapi sebenarnya lembut jer kalau kena caranya..tapi kalau kite buat salah..orang ta maafkan kite..
mesti susah hati kan? em..susah jugak kalau hati sensitif cam aku ni kan..tetiba touching tapi na touching jugak..entah larr..susah nak cakap..aku sebenarnya ta nak on9..ta nak tgk blog aku yang kiut miut neh buat sementara waktu sebab na exam..(sorry perasan siket)..em..ta na bukak twitter pastu membebel sorang II..tapi ta tau lah..tetap nak on9 even pakai wifi sini lembap macam siput sedut..
follow jer jari tekan keyboard..aku ta nak nangis..please ade tak someone nak bagi aku gelak..
kadang II rasa cam x wujud pulak..tapi na buat macam mane kan..kiter ta bley nak paksa orang suka kawan ngan kiter..cg ela cakap pedulikan benda II remeh sekeliling kite sebab bndaII cam uh x yah menyemak dalam kepala pon..
akhir II neh aku rapat siket ngn imie..imie tuh kawan mase sekolah dulu..mase form 5..satu satunya kawan aku yang contact ngn aku..at least ade jugak kawan mase sekolah dulu ingat aku..
maybe yang lain II busy kot..
sebenarnya aku stress siket akhir II neh tapi harap II tak jadi aper 2 lahh...Ya Allah kentalkan hatiku ..sesungguhkan sememangnya life ta semudah di sangka kan? everyone have problem and
problem setiap orang lain II..please air mata..jangan menitis dulu cg salbiah ade cakap
kite kena kuat..kat dunia luar sana penuh duri! memang aku ta berapa mecet siket ..but i'm trying to be positive..medulla oblongata tak nak fikir benda yg kusutkan kepala..

yes..aku kena kuat sebab misi aku kat sini belajar betol II
then kuar matrik neh nanti masuk u..
jadi anak yang membanggakan...
pedulikan benda II remeh temeh..
Asha marlisa need to be fighting !! :')



aku suka kartun domo neh..sengih jer keje dye..nak jadi macam dye lar..
hepi jer hidup... +__+
ok bye ! 




No comments:

Post a Comment