Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Thursday 2 August 2012

sang adam :)

jauh di sudut hati .. aku ta sabar nak bertemu dengan sang adam..
yang diciptakan Allah untuk berada di sisiku.
ku selalu merasakan dia dekat denganku..
meskipun aku masih ta tahu siapa jodohku..
rindu itu selalu ada..
rindu itu suatu derita yang amat bahagia..
kerana rindu itu sebahagian daripada nafas cinta..
apabila masa dan saat yang tepat tiba..
pastilah Dia akan pertemukan aku dengan si dia..

"jadilah seperti rama-rama dengan sayapnya yang terbang tenang dan indah
daripada sang kelekatu yang menerjah api"

Ya Allah..kurniakanlah aku cinta yang Engkau redhai..
anugerahkanlah kepadaku cinta orang yang mencintaiMu..
kurniakanlah aku lelaki yang soleh yang mampu menjadi imamku...
mampu memimpim tanganku menyelusuri jalan menuju syurgaMu..

''bilakah saatnya aku dipertemukan dengan pemilik tulang rusukku ? pasti akan ku
tunggu saat itu Khaliq..titipkan salamku padanya walau di mana pun dia 
berada..
pertemukan kami dalam keadaan yang mulia & penuh rahmatMu..
Amin (:




No comments:

Post a Comment