Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Wednesday 5 September 2012

don't be hipokrit =.=

Assalamualaikum..balik kelas ari neh terus xda mood..siyes ta suka suprise.. ta suka sesuatu bergantung dengan penuh tanda tanya...kalau aku cakap aku ta suka mean memang aku ta suka ! fullstop..kadang II susah kite nak percaya someone..mama aku cakap walau kite baik dengan dia 
sekalipun..jangan letakkan kepercayaan kite 1oo % nanti kite jugak menyesal..sebenarnya ta tahu nak luah kat sape.hati neh rasa ta berbeban nak menanggung...yes..kite memang ta leh paksa orang utk rasa senang or menyampah ngan kite..tapi kalau terus terang cakap kan senang..ta payah nak hipokrit hipokrit tunjuk nothing happened..hidup neh kite ta kan penah rasa yang kite boley puaskan hati semua orang....
i'm bleeding !!!
stress giler...takan ade boley rasa ape kite rasa...nak menangis pom blog neh xley pujuk..sebab dye mampu dengar aku bercerita jer..keyboard jadi mangsa...kesian II.. nak buat macam mane...hari neh hanyut jerr..kena marah lagi. tak per lah kena marah  ngn lecturer benda normal ta tahu kenapa dalam kelas boley termenung sampai cg sedar..sakit kan nak berhadapan ngn orang puraII baik tapi hati
dye sebaliknyer??ta kisah lah dye pura pura baik ke ta pura pura baik ker..fact : aku tak suka orang cerita kat aku then biarkan aku tertanya tanya

biler lah aku akan jumpa ngn someone yang boley aku story morry ngn aku ek?asyik keyboard jer jadi mangsa aku..
hmmm... =.=
i'm sad right now !! need someone to give a hug
:(
i'm crying :'(


No comments:

Post a Comment