Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Thursday 13 September 2012

really upset :(

i'm really really down now !
maybe tak de rezeki aku..
have a lot of problem..
jeles biler semua di sekeliling aku meningkat
dengan jayanya..
yes..memang roda berputar..
Ya Allah..hambamu ini insan yang tak sempurna..
Kau kuatkanlah hatiku Ya Rabb :(
andai semua ini ujian dariMu
relakanlah hatiku menerima dengan pasrah..
i really need someone to give me a word of encouragement..
maybe cukup sampai di sini..
tabahkan hatiku menerima semua ini Ya Allah..
Kau tunjukilah aku jalanMu yang lurus..
jadikan aku hambaMu yang sentiasa mengingatiMu 
Ya Rabb..Kau berikan aku kekuatan & ketenangan 
yang aku idam idamkan...
SesungguhNya aku yakin Kau menyanyangi 
hambaMu yang menyanyangiMu
kerana sifat penyanyangMu tiada tolok bandingan..




No comments:

Post a Comment