Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Tuesday 14 October 2014

Happy Birthday .

Hyep . Assalamualaikum buat pembaca setia. Hari ni hari lahir abah asha ,Che Mazlan Bin Che Hamid. Selamat Hari Lahir abah yang ke 48 tahun.moga dimurahkan rezeki ..dipanjangkan umur dan sihat selalu. thanks so much for be a very good abah in this world to me. I love youu so much. rasa bertuah jadi anak abah. abah yang sentiasa ada untuk kak icha. bagi nasihat supaya semangat belajar. kak icha bersyukur ada abah yg sgt sayang kak icha ;) and i can't imagine to live without you even abah garang tapi abah baik,sangat penyayang ,amek berat and stay handsome ^^ hari ni call abah mengadu stress banyak esaiment dan macam biasa abah tak pernah penat bagi semangat . selalu bagi kata kata positive even dalam perhubungan sekali pun . abah bagi nasihat supaya mahal dengan lelaki sebab lelaki yang betul betul sayang asha tu yang takkan abaikan asha. abah nasihat maybe nak jumpa lelaki macam abah ni susah ,tapi doa lah. aku pun terfikir jugak aku selalu jumpa orang yang salah.. aku akan jumpa ke lelaki yang betul betul sayang aku macam abah sayang aku? abah orangnya open minded,kena cara dia bukan jenis mengamuk tak tentu pasal..cerita pasal relationship ke pasal masalah pape ke . semua nak cerita..huu see how sporting my abah is. thanks for everything abah..kasih sayang yang tak pernah ada limit utk ma and anak anak abah. . ;)

Happy Bithday shoot to adik aku Mohd Saifullah Che Mazlan on 29 oct 2o14  yang ke 18 tahun ;)) moga berjaya dalam dunia interior architechture . jangan stress sangat and stay cool  .


 hehe .hadiah ade jee.tunggu kak icha balik okayy. 17 oct  Hai kelate ;)))

okayys. that's all . Goodnight


No comments:

Post a Comment