Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Thursday 16 October 2014

Mid sem break !

Assalamualaikum dearest. aku dah nak balik kelate dah malam ni. cuti midsem. hmm cuti yang xberapa nak cuti sebenarnya sebab naik midsem test DE ,IOP lagi. comfom busy gilaa laa. haaa aku tak taw masa mana aku tak busy . memang esaimen itu ini sentiasa ada. memory otak ni kadang kadang xmampu nak save semua. buat list ape kena submit. huu olrite lupakan semua masalah dunia ,kita balik kelate dulu, enjoyy ! haha :p tadi duk mencari video untuk oral presentation, tetiba jumpa satu video ni. menarik la aku rasa sebab aku kan memang suka nangis .

p/s : pause lagu belog kesayangan saya dulu sebelum tengok video ni yaa :) jangan risau saya tak    suka kacau orang.so bukan video hantoo ni.bukan okayy . hahaha. tolong percaya




olritee ,enjoy the video. happy holidayy .mid sem break :)

No comments:

Post a Comment