Blogger Templates
Cute Pink Kaoani


Sunday 22 February 2015

depressed

Terlalu banyak kesedihan yang tak dapat diungkapkan dengan kata kata. terlalu banyak kepahitan dalam kehidupan dan kata orang itu lah asam garam kehidupan , pengalaman mendewasakan. kadang kadang aku rasa aku kuat  tapi kadang kadang aku rasa aku terlalu rapuh terlalu lemah.. aku tak tahu sejauh mana aku mampu berlari mencari erti hidup ,hidup yang sememangnya tak mudah bagi aku ,bengkang bengkok penuh onak duri . setiap apa yang berlaku ada hikmah walaupun aku tak nampak apa hikmahnya aku cuma manusia biasa yang hanya mampu bersabar kuat selagi boleh dan kadang kadang kekuatan aku itu datang dari air mata aku. esok dah start kelas sem 4 dah aku kat sini, aku cuma harap semngat aku kembali pulih.

okay pendek ja malam ni , badan penat mengantuk terasa nak hantuk kepala kat dinding sebab tertekan sangat. hmm goodnight . bye

No comments:

Post a Comment